عمل ساکشن شکم با لیزر
نوشته شده توسط : media

عمل ساکشن شکم با لیزر یکی از روش‌های رایج جهت تخلیه چربی‌های موضعی بدن است. افراد دارای اضافه وزن و شکم افتاده کاندیدای مناسب این نوع جراحی هستند. برای انجام عمل لیپوپلاسی با لیزر می‌توانید به مطب دکتر کرامت الله ترابی، بهترین جراح پلاستیک و ترمیمی در تهران مراجعه کنید.

چنانچه این جراحی از طریق لیزر انجام شود با جمع شدن پوست، نیازی به عمل لیفتینگ یا ابدومینوپلاستی نیست. پس از عمل با استفاده از گن مخصوص فرم جدید ناحیه جراحی شده تثبیت خواهد شد.

روش عمل ساکشن شکم با لیزر

عمل ساکشن شکم با لیزر برای تخلیه چربی‌های اضافه انجام می‌شود. به این منظور پزشک ابتدا مرحله استخراج چربی را علامت گذاری خواهد کرد و پس ضدعفونی شدن محل جراحی و تزریق داروهای بی‌حسی، پروسه این عمل آغاز می‌شود.

در عمل ساکشن شکم با لیزر با استفاده از اشعه‌های لیزری، چربی‌ها به مایع تبدیل می‌شوند. این عمل باعث تخلیه یکنواخت چربی‌ها می‌شود و محل مورد نظر پس از عمل به شکل صاف و یک‌دست در می‌آید.  در مرحله بعد چربی‌ها خارج می‌شود و عمل لیپوساکشن به پایان می‌رسد.

لیپوساکشن لیزری با تحریک ساخت کلاژن باعث کشیدگی پوست می‌شود و نیاز به لیفتینگ پس از جراحی را کاهش می‌دهد. پس از انجام این عمل از گن‌های مخصوص استفاده کنید تا پوست به بافت‌های زیرین بچسبد و دچار افتادگی نشود. به همین دلیل این روش یکی از بی‌خطرترین روش‌های پیکرتراشی است که نتایج موفقت‌آمیز زیادی دارد و بسیاری از افراد این نوع جراحی را به سایر روش‌ها ترجیح می‌دهند.

 اقدامات قبل از لیپوپلاستی با لیزر

توجه به نکات مهم قبل از ساکشن شکم با لیزر، به روند جراحی کمک می‌کند و باعث کاهش مشکلات پس از جراحی می‌شود. شخص باید قبل از جراحی به طور کامل معاینه شود و آزمایش‌های مخصوص را برای بررسی اینکه کاندیدای مناسب این جراحی هست یا خیر انجام دهد.

شب قبل از عمل باید حتماً استحمام کنید و مصرف آسپرین و داروهای مشابه یک ماه قبل از عمل جراحی را قطع کنید. به‌علاوه از مصرف الکل دخانیات به مدت یک ماه قبل و پس از عمل خودداری نمایید.

مراقبت‌های پس از ساکشن شکم با لیزر

توجه به مراقبت‌های عمل ساکشن شکم از طریق لیزر بسیار اهمیت دارد و بر نتایج مثبت از جراحی تاثیرگذار است. پس از انجام لیپولیز لیزری پزشک برای شما داروهایی را تجویز می‌کند که باید طبق دستور مصرف کنید. علاوه‌بر این باید تا چند هفته پس از عمل از فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.

چند روز پس از برش ممکن است خونابه‌هایی از شکم ترشح شود که باید با پانسمان‌های چند لایه آن را بپوشانید و چند بار در طول روز آن را تعویض کنید. در صورتی که برش‌ها بسته شود تا مایعات از بدن خارج نشود، احتمال بروز عفونت و التهاب بیشتر خواهد شد.

پس از انجام عمل باید تغذیه مناسبی داشته باشید و تمرینات ورزشی خود را در برنامه بگنجانید. همچنین غذاهایی را مصرف کنید که هضم آنها برای شما راحت باشد.

عمل ساکشن شکم با لیزر

مزایای عمل ساکشن شکم با لیزر

مزایای عمل ساکشن شکم با لیزر باعث شده بسیاری از افراد به فکر پیکر تراشی باشند. از مهم‌ترین فواید این جراحی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱- تورم و خون مردگی و شدت درد در این روش کمتر از سایر روش‌های جراحی است.

۲- از طریق این روش می‌توان برای تخلیه چربی‌های شکم، پهلو، بازو، ران، ساق پا و… را اقدام کرد.

۳- دوران نقاهت این روش کمتر از سایر روش‌های جراحی است.

۴- امکان جمع شدن پوست و عدم نیاز به لیفتینگ در این روش بیشتر از روش‌های معمول لیپوپلاستی است، چراکه لیپولیز لیزری باعث تحریک کلاژن‌سازی در نواحی تحت جراحی خواهد شد و پوست را کشیده می‌کند.

خلاصه مطالب

عمل ساکشن شکم با لیزر یکی از بهترین روش‌ها برای تخلیه چربی‌های موضعی شکم است. در این روش با تحریک ساخت کلاژن و همچنین کشیدگی پوست نیاز به عمل لیفتینگ کاهش می‌یابد. از مزایای این نوع جراحی دوران نقاهت کمتر نسبت به سایر روش‌های جراحی است. اما مانند هر عمل دیگری لیپوساکشن لیزری ممکن است عوارض جانبی مانند ترشح خونابه، آمبولی ریه و افتادگی پوست را به همراه داشته باشد.

برای کاهش هرگونه عارضه احتمالی این جراحی را تحت نظر دکتر کرامت الله ترابی بهترین جراح زیبایی در تهران انجام دهید. دکتر کرامت الله ترابی با داشتن سابقه جراحی‌های موفق این عمل را به بهترین شکل برای شما انجام خواهند داد.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: